Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

1) Οι αισθητήρες του Hydrobot μας είναι βασισμένοι στην πλατφόρμα Arduino. Τι ακριβώς είναι αυτή η πλατφόρμα ποιες οι χρήσεςι και ποια η λειτουργία της;

2) Οι μεγάλες εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου προσανατολίζονται στη χρήση ρομπότ για την αποστολή προϊόντων στουε πελάτες τους. Πιστεύετε ότι είναι εφικτή μια τέτοια καινοτομία; Τι προβλήματα (τεχνολογικά και νομικά) προκύπτουν;

3) Τι είναι η ασύρματη επικοινωνία μεταξύ των συσκευών (wireless); Πως επιτυγχάνεται η ασύρματη επικοινωνία (software/hardware); Ποια είναι τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα τέτοιων εφαρμογών;

4) Το Hydrobot μας τροφοδοτείται από μια μπαταρία. Ποια είναι η αρχή λειτουργίας των μπαταριών, από τι υλικά αποτελείται; Γιατί "τελειώνουν" οι μπαταρίες; Τι είναι οι αλκαλικές μπαταρίες και γιατί τις προτιμούμε; Σε τι διαφέρουν οι επαναφορτιζόμενες από τις απλές μπαταρίες;

5) Πως λειτουργεί ένα υποβρύχιο; Σε ποια φυσική αρχή βασίζεται η ανύψωση/βύθιση του υποβρυχίου;

6) Πότε κατασκευάστηκε το πρώτο υποβρύχιο; Πότε απέκτησε η Ελλάδα το πρώτο της υποβρύχιο; Ποιες είναι οι εφαρμογές ενός υποβρυχίου εκτός από στρατιωτικούς σκοπούς;

7) Τι προσδοκίες έχετε από ένα υποβρύχιο ρομπότ;

8) Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν οι μετρήσεις από το Γυμνάσιο Κανήθου στη Χαλκίδα.



Να κάνετε τις γραφικές παραστάσεις: (α) Πίεσης (άξονας y) - Βάθους (άξονας x), (β) Θερμοκρασίας (άξονας y) - Βάθους (άξονας x), (γ) Φωτεινότητας (άξονας y) - Βάθους (άξονας x). Τι παρατηρείτε;

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΑΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου